Sabtu, 7 Mei 2016

Suami isteri dapat manfaat amalkan supplement Shaklee secara konsisten

Assalamualaikum wbt


KISAH BENAR S027
---------------------------
Oouww..viral #shakleeeffect sudah ke tahap supersaiya.ehek!

Dayah je yang terlambat sikit sebab dayah tak nampak effect shaklee yang ketara pada diri dayah. Oppss! Sebenarnya ahkak²... Shaklee memang ada bagi effect pada diri dayah. Lepas godek² gambar zaman jepun sampailah zaman merdeka. Baru jumpe! Hehe.Jom,jemput baca bawah lagi

1st Pic:
Masa ni tahun 2012. Tak ingat bulan berapa. Mengandung lebih kurang 3@4 bulan. See..muka dayah selebet kan. Muka hubby pon ..hahaa...tak sanggup cakap.

2nd Pic:
Tahun 2012 jugak. Masa ni dah mengandung dalam 7@8 bulan. Dayah sure la mengembang kan ..tapi sebab hubby sayang lebih..dia pun ikut mengembang. Huahuahua!

3rd pic:
Ni yang paling latest 2014. Tadaaaa! Berbeza sangat dari segi keruncingan muka suami isteri ni. Bulat² pipi tembikai dah takde. Hehe. Yela..selalunya orang cakap bila dah kahwin, dah ada anak mesti ke laut punye lah. Dah naik susah nak turun. Tapi..alhamdulillah. Semuanya dengan izin Allah juga.

Alhamdulillah...sedar tak sedar kan? Makan supplemen selama ni untuk sihat je..tapi benefitnya keseluruhan. Dayah start consume Shaklee since July 2013. Effect dari setahun consume inilah hasilnya. Natural products ALWAYS SAFE. Yang penting kena istiqamah dan sabar. 

Nak tahu la kan apa yang dayah dan hubby consume??
Dayah consume secara konsisten : Vivix, Esp, Vita E , Cinch Energy Teamix.
Hubby consume secara konsisten: Vivix, Vita E, Cinch Energy Teamix dan AJHT.

Jom..belum terlewat lagi. Better late than never, right? Feel young look young with Shaklee(∩_∩)  

#shakleeffect
#s2ufamilies
#s2united

Untuk konsultansi, hubungi sy ya
----------------------------
FB : https://www.facebook.com/hidayah.nursuki
===================
Produk yang diambil:
1. Vivix
2. ESP
3. Vitamin E
4. Cinch Energy Teamix
5. Advanced Joint Health Tablet
===================


0 ulasan:

Catat Ulasan