Ahad, 27 September 2015

Vivix bantu kurangkan kesakitan dan kesan gelembung minyak panas

Assalamualaikum wbt


KISAH BENAR X010
---------------------------
Ada satu waktu tu saya tengah menggoreng ikan, nak terbalikkan ikan tu tiba-tiba minyak meletup...terpercik minyak panas kat tangan saya...pedih jangan cerita la kan bukan sikit yang kena...merata tempat kat tangan saya yang kena...

Selalunya saya akan ambil ubat gigi sapu kat tempat yang kena tu...tapi saya cepat-cepat ambil vivix dan sapu kat semua tempat yang terpercik tu sebab teringat ada SID lain pernah buat hihi..

Tapi memang menjadi la...tak sampai 5 minit sapu vivix, kulit dah tak rasa perit dah...takde jadi gelembung kulit akibat kena minyak tu...dan saya sambung kerja-kerja memasak saya macam biasa...

Selesai masak saya basuh tangan dan tengok memang takde tinggal bekas percikan...macam tak kena minyak pun. Vivix terbaiklah!!!

#ShakleeEffect
#s2ufamilies
#s2united

Untuk konsultansi, hubungi sy ya
----------------------------
FB : https://www.facebook.com/ayuridz
Pages : https://www.facebook.com/OhVitamins
Blog : http://rahayuridzuan.blogspot.com/
Instagram : http://instagram.com/ayu_sicily
Twitter : https://twitter.com/AyuRidz
HP : 012-5882545 Intan Rahayu
===================
Produk yang diambil:
1. Vivix
===================


0 ulasan:

Catat Ulasan