Selasa, 22 September 2015

Tumit hitam, pecah-pecah, kasar dan kering boleh dirawat dengan Herbal Blend

Assalamualaikum wbt


KISAH BENAR C040
---------------------------
#shakleeeffect dari kakak

Sebenarnya tak pandai nak cite... Tapi nak cite jugak sebab nak kongsi gembira. Cerita #shakleeeffect.. Akak rasa Ramai yang mengalami masalah yang sama kan termasuk la akak..
Malu nak cite sebenarnya.. Ni pasal kaki atau tumit yang pecah-pecah dan kasar.

Nampak buruk bergaris hitam, kasar dan kering... Pssst kalau jalan kat carpet boleh sangkut tau. Teringat dulu2 ketika zaman sekolah arwah bapa akak (alfathiah untuk arwah) dia cakap kalau orang perempuan tumit pecah2 dia kata macam tiang jamban.

Sebenarnya dan mcm2 cream cuba tapi tidak berkesan. Tapi..bila masuk member Sid Shaklee...kenapa ye.... cream herbal blend ni memang laris sangat atau terlajak laris...pinjam kata2 datuk syukri...

Lepas tu Baru Teringin nk cuba...Setelah guna Herbal blend dua kali sehari pagi dan petang...Alhamdulillah nampak Perubahan dan kesan selepas seminggu guna...

Happy Sangat... Bukan setakat tumit... gatal2 kulit akak guna Herbal blend tau... Kalau ada sape2 yang mengalami masalah yang sama jangan berlengah lagi, cuba atasi masalah dengan cepat.. Insyallah berkesan. Akak dah cuba kawan2 bila lagi?

#ShakleeEffect
#s2ufamilies
#s2united

Untuk konsultansi, hubungi sy ya
----------------------------
FB : https://www.facebook.com/hamidah.ida.73
HP : 012-6402228 Hamidah Ida
===================
Produk yang diambil:
1.            Herbal Blend
===================

0 ulasan:

Catat Ulasan