Isnin, 7 September 2015

Tak perlu bilas dengan air kotoran hilang dengan Basic H

Assalamualaikum wbt


KISAH BENAR L006
---------------------------
Basic H Organic Super Cleaning Concentrate

Ibu-ibu kat rumah tu kan kalau nampak la hasil nukilan anak-anak yang cantik macam ni mesti geleng kepala dibuatnya kan hehe...

Saya tadi tekejut jugak bila nampak macam ni...Ammar anak bongsu saya punya hasil nukilan...hihi...tapi dalam hati 'nasib ada Basic H'.

Titik 2,3 titik basic H atas kain dan lap la lukisan-lukisan tu sampai habis...tak sampai  5 minit pun dah hilang lukisan-lukisan tu...tak perlu bilas dengan air dah sebab Basic H ni selamat, tanpa bahan kimia tau...bahan dari jagung dan kelapa jer .
#ShakleeEffect
#s2ufamilies
#s2united

Untuk konsultansi, hubungi sy ya
----------------------------
HP : 012-5882545 Intan Rahayu
===================
Produk yang diambil:
1.            Basic H
===================

0 ulasan:

Catat Ulasan