Ahad, 6 September 2015

Kotoran degil di baju juga boleh hilang menggunakan Hand Dish Wash Shaklee

Assalamualaikum wbt


KISAH BENAR L005
---------------------------
Susu coklat, kalau di minum memang la sedap jer...tapikan memang sangat-sangat la susah kalau nak cuci bila dah kena baju...skali kena kat baju memang ibu-ibu macam saya ni akan garu kepala jugak la macam mana nak bagi hilang...kan?

Ni lah yang selalu terjadi pada anak-anak saya...tambah-tambah si kecik Ammar ni suka sangat main air kotak coklat kakak dia. Habis lah baju dan seluar...terus saya terpikir nak buat eksperimen hihi...
Saya menggunakan pencuci baju biasa yang saya selalu guna dan juga Dish Wash Shaklee...saya ulang yer Dish Wash 

Jom kita tengok apa hasilnya....

SELUAR : Sabun Pencuci Baju Cap X
Saya letak sabun agak banyak dan biar seketika bagi sabun meresap ke baju.
Selepas seketika saya berus seluar dan sental dengan sekuat hati...lenguh jugak lah tangan nak bagi hilang kesan susu coklat tu...hampir  5 minit baru hilang...namun ada jugak nampak tompokan yg masih tinggal sikit-sikit mcm di dalam bulatan merah tu.

BAJU : Dish Wash Shaklee
Saya letak sikit je dish wash kat tempat kotor tu dan biar seketika sama waktu macam seluar tadi.
Selepas seketika saya berus dalam tenaga yang sama...hanya ambil masa dalam 2 minit kesan kotoran hilang dan takde kesan-kesan tompokan langsung....

EKSPERIMEN : Success!!!

Psstt...puas hati sebenarnya dapat lakukan kerja-kerja rumah dengan cepat . Lepas eksperimen ni saya terus gunakan Dish Wash Shaklee je untuk kotoran yang degil contohnya di kolar baju kerja suami saya, tompokan makanan, minyak dan sebagainya...tak perlu lagi rendam baju seperti yang selalu saya buat 

Jimat masa. Jimat tenaga. Jimat wang anda!

Inilah #shakleeeffect bagi seorang ibu sepenuh masa dirumah...
#ShakleeEffect
#s2ufamilies
#s2united

Untuk konsultansi, hubungi sy ya
----------------------------
FB : https://www.facebook.com/ayuridz
Pages : https://www.facebook.com/OhVitamins
Blog : http://rahayuridzuan.blogspot.com/
Instagram : http://instagram.com/ayu_sicily
Twitter : https://twitter.com/AyuRidz
HP : 012-5882545 Intan Rahayu
==================
Produk yang diambil:
1. Hand Dish Wash
===================


0 ulasan:

Catat Ulasan