Selasa, 1 September 2015

Keputihan tiada lagi dalam masa seminggu dengan Shaklee

Assalamualaikum wbt


KISAH BENAR W004
---------------------------
Testimoni daripada sorang kawan. Apa yang kawan saya ni consume adalah: 
★Alfalfa 
★Vita-C

Mula2 just consume Alfalfa je. Tapi sekarang bila dah rasa sendiri #shakleeeffect tambah lagi consume Vita-C. Dua2 pon produk terbaik & feveret ramai.

Beliau cuba Alfalfa untuk selesaikan 1 je masalah yang beliau alami iaitu keputihan yang merupakan masalah lazim bagi kebanyakan wanita. Lepas SEMINGGU consume Alfalfa, alhamdulillah keputihan dah takde. Lepas SEBULAN, beliau dapat rasakan perubahan pada aset wanita seperti yang diingini. 

Dalam masa yang sama, pembuangan air besar pon lancar, katanya 'tak payah tunggu toilet lama2'. 
Dah setel masalah tu, datang pulak Allergic. Ape lagi, beliau consume pulak Vita-C bersama dengan Alfalfa untuk hilangkan masalah hidung berair, bintik2 kat muka & gatal2. Lepas dah consume Vita-C, tanda2 allergic berkurangan. Alhamdulillah!

Jadi, anda di luar sana, jika anda ada masalah yang sama seperti kawan saya ni, cepat2 pm/msg/whatsapp saya. InsyaAllah saya akan cuba guide anda sampai anda berjaya dapat hasil seperti yang anda nak 

 #ShakleeEffect
#s2ufamilies
#s2united

Untuk konsultansi, hubungi sy ya
----------------------------
FB : https://www.facebook.com/nuruzawani
HP : 014-9319316 Nuruzawani
==================
Produk yang diambil:
1. Alfalfa
2. Vitamin C
===================


0 ulasan:

Catat Ulasan