Sabtu, 5 September 2015

Basic H Shaklee hilangkan kesan contengan di atas apa sahaja permukaan

Assalamualaikum wbt


KISAH BENAR L004
---------------------------
Meja mama diconteng!

Inilah keja Ammar yang baru cecah 2 tahun...sejak dapat pensel ni merata-rata tempatlah dia nak tunjuk bakat melukis hehe...tak cukup dengan kertas, meja mama, kabinet tv pun dicontengnya...

Tapi mama tak risau sebab mama ada kawan baik yang selalu bantu kerja-kerja membersih kat rumah ni...nama dia Basic H 

Letak setitik dua je Basic H ni pada kain atau tisu dapur dan lap-lap jer kat lukisan tu...Taraa!! Meja mama dah kembali comei hihi...tanpa perlu dibilas yer 

Basic H Organic Super Cleaning Concentrate
Non toxic
Super Concentrated
Biodegradable Surfactants
Natural
No Phosphates

1 rumah 1 Basic H...must have this!!!

#ShakleeEffect
#s2ufamilies
#s2united

Untuk konsultansi, hubungi sy ya
----------------------------
FB : https://www.facebook.com/ayuridz
Pages : https://www.facebook.com/OhVitamins
Blog : http://rahayuridzuan.blogspot.com/
Instagram : http://instagram.com/ayu_sicily
Twitter : https://twitter.com/AyuRidz
HP : 012-5882545 Intan Rahayu
==================
Produk yang diambil:
1. Basic H
===================


0 ulasan:

Catat Ulasan