Selasa, 7 Julai 2015

Tiada lagi sembelit dengan mengamalkan Ostematrix

Assalamualaikum wbt


KISAH BENAR I002
---------------------------

TIADA LAGI SEMBELIT DENGAN OSTEMATRIX!

Saya memang mengalami masalah sembelit dari zaman remaja lagi. Seminggu kadang-kadang sekali je membuang. Kalau kurang makan buah dan minum air, memang azab lah duduk dalam tandas. Lama sangat. Pernah sampai nangis-nangis.

Masalah ni berlarutan sehingga lah saya bersalin anak no 1. Masa berpantang anak no 1, saya alami sembelit paling teruk. 5 hari saya tak membuang sebab takut nak teran. Hari ke 5 tu, saya membuang sampai penuh darah kat mangkuk tandas tu.

Memang seram. 

Lepas tu memang kerap sembelit. Boleh dikatakan setiap kali pun sembelit lah. Kesannya, masa saya hamil anak no 2, dalam 6 bulan gitu, saya kena buasir. Rektum terkeluar. Pedihnya tuhan saja yang tahu..nak duduk pun tak boleh. Doktor bagi saya ubat macam bullet untuk masuk dalam dubur. Ok lah dalam 2-3 hari then jadi balik.

Masa dalam pantang anak no.2, saya ambil ostematrix. Langsung takde sembelit. Sejak amalkan oste, saya dah tak kenal dah apa tu sembelit. Sampai la sekarang..dah 2 tahun 1 bulan dan dah 5 bulan hamil anak ke 3, tak pernah sembelit lagi. Dan saya pun tak miss ambil ostematrix.

#shakleeeffect
#s2ufamilies
#s2united

Untuk konsultansi, hubungi sy ya
----------------------------
FB : https://www.facebook.com/hafidah.mohideen
Pages : https://www.facebook.com/naturallyhealthyNbeautiful?ref=hl
Blog : http://fidahpeacemaker.blogspot.com/
HP : 019-2612786 Hafidah
==================
Produk yang diambil:
1. Ostematrix
===================


0 ulasan:

Catat Ulasan