Ahad, 19 Julai 2015

Kulit muka tak berminyak dan berjerawat lagi dengan set Shaklee

Assalamualaikum wbt


KISAH BENAR C028
---------------------------
TESTIMONI SAYA SENDIRI, SAYA MAKAN SAYA JUAL

Pengalaman saya menggunakan 1 produk muka yang tip top untuk luaran saja...ingatttt luaran saja tau...muka saya ni jenis berminyak & berjerawat..mula2 guna, ohhhh baguihnya produk ni sebab hilangkan hitam-hitam bekas jerawat & jerawat pun dah kurang...muka ala2 pink gitu...maka berbelanja lah abeh beratus hengget, nak cantikkk punya pasai..hingga sampai 1 tahap...

baru saya perasan...kena panas matahari sikit pon muka saya terbakaq panaih (sunburn), merah macam udang bakaq, jerawat mula meriah penuh muka, berbiji-biji, bekerutu.....oiii pasai pa nihhh..rupa2nya dek kerana produk yang saya guna ni menipiskn kulit muka saya....ada bahan terlarang...saya jadi fobia nak guna produk muka...tapi macam mana nak selesaikan masalah ni????

hujung tahun 2013 saya berjumpa dengan sorang kawan fb...promo vitamin shaklee..mula2 takut jugak, google dulu lahhh...tengok semua testimoni baguih2 belaka...saya beranikan diri mencuba....haaa tu dia...rawat dalaman & luaran sekaligus..alhamdulillah....

#shakleeeffect
#s2ufamilies
#s2united

Untuk konsultansi, hubungi sy ya
----------------------------
FB : https://www.facebook.com/suria.msana
Blog : vitasuekhadejashaklee
HP : 018-9479401 Suria Msana
==================
Produk yang diambil:
1. ESP
2. Vitamin C
3. Vitamin E
4. Omega
5. Pencuci muka & toner Enfuselle
===================


0 ulasan:

Catat Ulasan