Khamis, 9 April 2015

HARGA SEBUAH KESIHATAN


KISAH BENAR P005
---------------------------
Tiada apa yang menggembirakan kami bila dpt melihat ibu ayah sihat dan ceria.dpt melakukan aktiviti seharian dgn baik.betul kan..

Ni kisah ibu saya yang tersalah makan ubat.niatnya nak sihatkan lutut supaya dpt la cepat hilang sakitnya dan dpt melakukan aktiviti  seharian. Yee memang cepat sihat tp kesannya bila ubat diberhentikan...bermulalah..

ibu saya telah mengalami kenaikan berat yang ketara.selera pun naik dan sakit satu badan.yg lebih sedih nak bergerak pun tak boleh..sume dgn bantuan.. nasib ada ayah yg sentiasa disisi.
Hati anak mana tak sedih tengok ibu kesakitan kan..maka kami pun  mengambil inisiatif untuk membeli VIVIX.

Alhamdulillah...botol pertama mama nampak segar.dan setelah botol yang keempat disamping menjaga makan.mama nampak lebih sihat dan berat pun turun.
Kini mama dah kembali beraktiviti. tongkat pun hilang ke mana.hee.. dan paling penting VIVIX masih menjadi teman setia.syukur lihat mama gembira dan sihat kembali.sakit sihat semua dr Allah swt kan..syukur syukur..thank you Allah swt..

p/s: oh ayah saya pun ada mkn vivix.dia kata sekali mkn je terus rasa badan bertenaga..best kan.
that's why I LOVE SHAKLEE  
#shakleeeffect
#s2uFamilies
#s2United

Untuk konsultansi, hubungi sy ya
----------------------------
FB : https://www.facebook.com/radin5
Blog : www.ummiammararif.blogspot.com
Pages : Sihat.Cantik Semulajadi
Instagram : @rsaisyah
HP : 017-3468802 (Aisyah)
==================
Produk yang diambil:
1. Vivix
===================

0 ulasan:

Catat Ulasan