Selasa, 24 Mac 2015

Dalam sebulan BERAT TURUN sampai 2KG!!!



KISAH BENAR S007
---------------------------
SAYANG ALFALFA 200%!!
Tajuk nak mengada je kan. Haha.. Kalau org tanya saya apa product Shaklee yang saya PALING SAYANG, 
jawapan saya semestinya ALFALFA SUPERAWESOME!

Duluuuu..kisahnya nak KEMPISKAN perut yg mcm permukaan muffin ni. Maka ambil lah ALFALFA botol yg 700 biji terus. 
Dalam sebulan BERAT TURUN sampai 2KG!!! Padahal makan macam raksaksa! Haha mesti lah mak suka kan!

Dan yang PALING TAK PERCAYA.. 
Masalah KEPUTIHAN pon HILANG terus! Ni memang sangat2 MEMUASKAN HATI sebab dah 2 tahun saya merawat, 
siap jumpa doktor semua.. tak hilang2..

Finally ALFALFA yang PALING MUJARAB! Alhamdulillah.. 

Kalau yang ada masalah mcm ni, takyah nak malu.. PM je saya ok! Senang kalau dah bersih suci, nak solat pon dah tak was-was. 
#ShakleeEffect
#s2united
#s2ufamilies

Untuk konsultansi, hubungi sy ya
----------------------------
FB : https://www.facebook.com/wirda.rasid
Pages : yourvitashop
Blog : http://ceriterakasih.blogspot.com/
Instagram : @wirdarasid
HP: 012-2747294 (Wirda Rasid)
==================
Produk yang diambil:
1. Alfalfa Complex
===================

0 ulasan:

Catat Ulasan