Sabtu, 22 November 2014

Daun Rambutan + Basic H ; Reda demam?


KISAH BENAR K003
---------------------------

[BASIC-H & DEMAM CAMPAK]

alkesah la my son  masa 6 bulan aritu..ari isnin pegi cucuk..Alhamdulillah anak xdemam..
happy jer duk tolong ummi kems dapur..yelah kita ni bila dh jadi ibu,bnda plg risau jika anak demam or sakitlh..mmg ibulh org pertama xleh tdo..

tp smlm(rabu)tgh malam tu pgg kpala dia tersangatlh panas..aishhh..nk demam ke ni??pgang leher pun panas..kaki panas,..tapak tgn pun panas..
ya Allah..ini lh bnda yg ditakuti..
sebelum ni cucuk 1-5 bulan xpernah lagi dia demam..kali ni plak demam..apa nak buat nih???
think..think..think..
isi ubat demam dlm botol dan suap..ditolaknya..
aduiiii anak..

last skli dh xtw nk buat apa..g kt sinki..terpandang botol ni---->BASIC-H
yer..kawan pernah cerita yg anak dia kena demam campak,dia titis 2-3 titik n lap2 pada badan anak..
so sy pun sama..tgh2 mlm ni mmg xde idea lain dh

titik 2-3 titik..masukkan air..lapkan kpala anak..
lapkn kt leher anak
lapkan bawah ketiak anak
kering jer sapu..kering jer sapu balik air ni..
dan pagi esoknya..kaki...tgn dah hilang panasnya..kepala masih lagi panas tp dh kurang sikit banding dgn mlm td..

alhamdulillah..
tp pg ni mcm ank org lain jgk la..
merengek jer..xnk duk bawah..nk dukung n bertepek aje..

dan 1 cara lagi yg terlintas kt kepala hotak ni..sbb dh siang kan..jelum dgn air daun rambutan

gumpal2kan daun rambutan..masuk dlm air yang dititis BASIC-H.lapkan pd leher..bawah ketiak..n kepala..
dlm 2 jam jgk la duk lap..sapu..lap..sapu..
pukul 12.30 tghri ni,ahamdulillah panas dah hilang

ummi n abi xrisau lg..
be strong anak..
normal lh budak2 demam kan..
 tp kita sbgai ibu..mesti lh xnk tgk ank duk merengek je kn..
so konklusinya
BASIC-H & DAUN RAMBUTAN mmg the best!!

ID: 1090086
noraida omar
#shakleeeffect #shaklee #s2uFamilies #s2united

Untuk konsultansi, hubungi sy ya
----------------------------
FB: https://www.facebook.com/noraida.omar.1
Pages: www.facebook.com/KoleksiAsywaq I
Blog:  http://beautifulasywaq.blogspot.com
HP: 012-6818241
==================
Produk yang diambil:
1. Basic H
===================

0 ulasan:

Catat Ulasan