Selasa, 7 Oktober 2014

ESP gaul Yogurt! pastu jadi ape?????



KISAH BENAR M001
----------------------------
FB: Hami Bazilah
Blog: http://hamibazilah.blogspot.com
Instagram: hb_hamibazilah
Twitter: pinkyhamy
HP: 0134497468
================
Produk Shaklee yang diambil:
1. ESP
==============

"BIAR SCARY SEKARANG, TAPI CUN GOJES KEMUDIANNN !!"
Jom bermasker lagi!
Bak kata my master, biar la skrg rupa scary, tp nnt cun meletop pom pom kau....hahaha..cun ke??
Vitamin Shaklee ni bukan hnya untuk ditelan je, tp boleh buat masker jugak tauuuu. Nak tepek kt bahagian muka atau tempat-tempat lain mcm tangan ke, kaki ke, pon bolehhhhhh.... ngeh ngeh

Hami slalu buat masker ESP + Vit C...tp mlm ni try ESP + Yogurt plak!

Cara2nye senang je...
1) Satu sudu yogurt plain (or flavor lain pon bolehhhh)
2) Satu sudu kecil ESP
3) Gaulkan dua2 bhn ni smpai sebati. Then biarkan skejap 2-3 min supaya vitamin campuran meresap antara satu sm lain..
4) Haaa..Boleh lah tepekkkkk kt seluruh muka..Sapu rata ok...
5) Biarkan dalam 40minit ke sejam. Then boleh la cuci muka sebersihnya.. Boleh juga masker dibiarkan semalaman asalkan jangan sampai semut datang buat masker sekali yea.. Hikhikhik..

Tapi slalu hami cuci la bfore tdo...selesa skit kan nk tdo nnt..hmm

Ape yg Hami dpt bile buat masker ni?

Best sgt rasa hasil masker dgn ESP + YOGURT ni. Muka lebih SEGAR, KULIT TEGANG,

JERAWATpun CEPAT KECUT dan HIILANG, kulit muka lebih CERAH + LEMBAP, and lepas tu LEMBUT je rasa kulit muka tau..

#shakleeeffect
korg bile plak nk cuba rasa #shakleeeffect ni?? Rugi lelambat..hee

Jom grab satu ESP..serius best! serius x nyesal!  
CRAZY WITH ESP SHAKLEE
#shakleeeffect #s2uFamilies #s2united #shakleespectacular #no5
Pm Hami for best price before closing..cpt2!
http://hamibazilah.blogspot.com/
hamibazilah088@gmail.com

0 ulasan:

Catat Ulasan