Selasa, 14 Oktober 2014

Anak Sihat Kebahagiaan Ibu Bapa




KISAH BENAR K001
----------------------------
FB: Zarena Heeney
Pages: Zarenaheeney Vitamin Shop
Blog: http://vitaminshop2u.blogspot.com/
Instagram: zarenaheeney
HP: 012.2449373
==================
Produk yang diambil:
1.Mealshakes
2. Chewable Vitamin C
3. Omega Guard
===================

#shakleeEffect dr Ank2 tersayang

dressing umar pagi nie ke nursery
siap pakai stoking lagi hehehehe
sebelum ke nursery
perkara yg selalu dan mesti dilakukan
mesti kena ambil sebjk omega guard dan sesudu mealshakes dimasukkan ke dalam botol susu umairah dan umar 👭👬
sebelum nie...setahun yang lepas
umairah dan umar memang pesakit setia ke klinik setiap bulan...
ada kadang tu sebulan 2x kena pergi klinik sebab demam..batuk dan selsema...
umar laks kalau dah kena batuk memang asma dia datang cepat...memang setiap hari kena pergi ke klinik utk sedup nab..
sekali bayar rm150 mmg tak larik la...
jadi duit memang abis ke klinik jea tapi nak buat macam mana kan..ank2 kesayangan, ibu dan babah tak kesah ikat perut utk ank2

tapikan lepas ena berikan omega guard dan mealshakes dan sekali sekala ena berikan vitamin c chew pd umairah dan umar...dah jarang2 sangat umairah dan unar kena sakit..syukur sangat2
kalau kena hujan memang cepat2 ena beri makan omega pd ank2...jadi demam tak sempat nak hinggap pd ank2...

tapi takder lah tak pernah kena langsung lepas consume shaklee..tu tipulah kan
apa yg ena nak tekankan di sini
ank2 ena dah jarang sangat2 kena demam..selsema dan batuk...
dan paling best selera ank2 pun makin bertambah...apa yg kita masak dorang makan..dah takder istilah taknaklah ibu..lg dorang minta nak makan adalah
umar pun dah lama tak kena asma

Alhamdulillah syukur sangat2
ena agen shaklee yg mementingkan kesihatan ank2 dan family...
Zarena Heeney
shaklee distributor
frm sg.buloh
012.2449373
What's Rong's
#shakleeEffect
#s2ufamilies
#s2united
#JMS
#MKE
Firdhaus Zulkifli

0 ulasan:

Catat Ulasan