Rabu, 15 Oktober 2014

5 hari sahaja untuk mendapat kulit yang tidak BERMINYAK!



KISAH BENAR C004
----------------------------
FB: Mimi Marhana Ghazali
Pages: Healthy 'n' Beauty
Blog: http://vitaminkuhebat.blogspot.com/
HP: 012-4415820
==================
Produk yang diambil:
1. GLA
===================

Alhamdulillah, ni testimoni sendiri, testimoni saya Mimi Marhana Ghazali.

Testimoni penggunaan GLA Complex Shaklee.
Kulit muka saya dah tak pucat, nampak lebih merah. Kalau dulu nampak macam mayat hidup. Macam tak bermaya.

Alhamdulillah setelah konsisten consume GLA Complex Shaklee selama 5 hari, ini perubahan yang saya dapat. Saya makan sehari sebiji je sebelum tidur. Kulit terasa lembab. Kulit muka, tangan semua dah tak rasa kering sangat macam dulu.

Lagi satu yang saya suka lepas consume GLA Complex Shaklee ni, masalah muka berminyak saya semakin berkurang hari demi hari. Alhamdulillah. Dulu saya risau sangat masalah muka berminyak ni. Taktau macam mana nak kawal, taktau macam mana nak hilangkan. Kalau duduk dalam kelas tu, saya sampai minta ke toilet untuk basuh muka.

Ye la, segan orang tengok muka berminyak teruk. Tisu memang kena selalu ada. Dalam kelas pun tak boleh nak fokus. huhu
Saya suka sangat dengan perubahan ni
Saya berbesar hati kalau ada yang nak saya bantu selesaikan masalah yang sama.

#ShakleeEffect
#s2uFamilies
#s2united

0 ulasan:

Catat Ulasan